Horrible Dog Attack (not really!)

script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #280
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/aA6OdJH"><a href="//imgur.com/aA6OdJH">Little pig and a Dalmation playing....</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #282
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/XYNaYUo"><a href="//imgur.com/XYNaYUo">Little pig and a pitbull playing....</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #284
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/hLTCnQn"><a href="//imgur.com/hLTCnQn">And he sticks the landing</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #286
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/TTBE0CB"><a href="//imgur.com/TTBE0CB">I WILL SAVE YOU</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
I spent a month of summer sailing around Denmark in an old schooner.
The ship dog was a Newfie.
Made swimming around the boat difficult, because she'd always try to "save" us.
 
:lol: I've wanted one for years, just completely impractical for me right now. So I'll just stick with my giant lapdog/ toddler dinner vacuum.
20190202_102230.jpg
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #291
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/P6jpNO5"><a href="//imgur.com/P6jpNO5">Brave little dude, we don’t deserve them</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #293
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/b1GZPI6"><a href="//imgur.com/b1GZPI6">Happy Friday!</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #298
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/BU0guQL"><a href="//imgur.com/BU0guQL">Shibe has wares if you have pets</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
Back
Top