Animated GIF Thread 2019

  • Thread Starter Thread Starter
  • #926
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/9R1cahK"><a href="//imgur.com/a/9R1cahK">Well... shit...</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #927
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/PX1CHfj"><a href="//imgur.com/a/PX1CHfj"><-- <-- B, <-- <-- B, <-- <-- B, <-- <-- B</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
:lol:
<div class="tenor-gif-embed" data-postid="10854676" data-share-method="host" data-width="100%" data-aspect-ratio="1.7720588235294117"><a href="https://tenor.com/view/weather-report-bird-camera-gif-10854676">Weather Report Bird GIF</a> from <a href="https://tenor.com/search/weatherreport-gifs">Weatherreport GIFs</a></div><script type="text/javascript" async src="https://tenor.com/embed.js"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #929
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/oQVsmf9"><a href="//imgur.com/a/oQVsmf9">What in the OSHA violation is this...</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #932
Intimidating!!!

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/6nqUQTi"><a href="//imgur.com/a/6nqUQTi">An attempt was made.</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
The molten metal flying everywhere is why there's always an oh shit button by the exit....
 
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/oQVsmf9"><a href="//imgur.com/a/oQVsmf9">What in the OSHA violation is this...</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>

I legit think Murphy had something to do with this, but I never confirmed it. Could be internet lore.
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #935
Hey, if the crane and straps were rated for the lift... what's the problemo? It looks like a fun gig to me!

I especially liked how the crane operator winched up before the roof collapsed... no shock load!
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #936
I'd break my hip!!!

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/CULr8Te"><a href="//imgur.com/a/CULr8Te">Me try lying to keep my life together</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/X7iQalpsAVU" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #939
Speaking of "What the!"

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/EAOgYCI"><a href="//imgur.com/a/EAOgYCI">balance</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #941
What a fool!

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/ox9OyPc"><a href="//imgur.com/a/ox9OyPc">Ford 4x4 vs. Repo Man</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #943
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/HZ7UJmM"><a href="//imgur.com/a/HZ7UJmM">No title</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
If he'd put the damn phone away he could have used his other hand. Forget climate change and crooked politicians; cell phones are destroying society.
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #947
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/lvivmVf"><a href="//imgur.com/a/lvivmVf">Oh my.</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #950
Not hard to fab up. Just buy the latest issue of Big Black Booties, grab some scissors...

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/k7suSKO"><a href="//imgur.com/a/k7suSKO">so this happened...</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
Back
Top