Animated GIF Thread 2019

enable sound...

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/NLhKOSI"><a href="//imgur.com/NLhKOSI">Hurry the F up, Daddy's hungry!</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
Oh my God, one of the funniest I've ever seen and heard. It sounds like Crocodile Dundee narrating. Awesome stream of Madness and logic. I will watch that many times and laugh every time I know.
 
More Ozzy Man Reviews:

<iframe width="853" height="480" src="https://www.youtube.com/embed/Tv62grQkf34" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #632
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/0VJNnPx"><a href="//imgur.com/a/0VJNnPx">When you act hard but you get rocked</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #637
DAYUM!!!

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/V0qeVA8"><a href="//imgur.com/a/V0qeVA8">Honey I'm home...</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #640
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/cs2mYrt"><a href="//imgur.com/a/cs2mYrt">Got a light?</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #642
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/vVQYk4J"><a href="//imgur.com/a/vVQYk4J">Samurai in training.</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="C636q7U"><a href="//imgur.com/C636q7U"></a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>

.
 
Back
Top