Animated GIF Thread 2019

  • Thread Starter Thread Starter
  • #251
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/XZ0wMRo"><a href="//imgur.com/a/XZ0wMRo">Smitten</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #252
I'm thinking this ain't the States!!!

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="LKXWQEP"><a href="//imgur.com/LKXWQEP">No. Just NO. Ask again and it's still NO!</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #254
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/ZmuK3QS"><a href="//imgur.com/a/ZmuK3QS">Wait For It </a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #255
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/lhZL0BV"><a href="//imgur.com/a/lhZL0BV">I think he saw that going differently in his mind</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #257
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/NMgzyhw"><a href="//imgur.com/a/NMgzyhw">Upper Body Strength </a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #258
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/cWQfkcT"><a href="//imgur.com/a/cWQfkcT">Those are some strong fingers</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #260
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/TsP5uFx"><a href="//imgur.com/a/TsP5uFx">Sun-dappled Saturday</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
He was probably thinking 13 and lusting after her.:lol:

Surprised me, too.
Usually you don't see that muscle build up and control in someone so young.
Respect!
 
I didn't know, that's still really young, i was thinking 18 or so.:? There was a time in life when you can look at someone and tell how old they are, at some point that ability disappears.... that's where I'm at.
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #269
InfantileQuerulousFirecrest-size_restricted.gif
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #275
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/Dtr7MWn"><a href="//imgur.com/a/Dtr7MWn">to infinity and beyond ...</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
Back
Top