Animated GIF Thread 2019

  • Thread Starter Thread Starter
  • #684
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/YHi2Oqk"><a href="//imgur.com/a/YHi2Oqk">Cool hangout spot</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #686
I'm glad we don't have these bastards!

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/q9tB96P"><a href="//imgur.com/a/q9tB96P">When monkeys attack!</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #691
Birds are much cooler!

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/cSVpkV6"><a href="//imgur.com/a/cSVpkV6">I know this song from somewhere</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #695
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/zZRNpw1"><a href="//imgur.com/a/zZRNpw1">Free easy dinner</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #699
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/odnAQOl"><a href="//imgur.com/a/odnAQOl">Damn</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
Back
Top