Animated GIF Thread 2019

  • Thread Starter Thread Starter
  • #604
Nope!!!

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/yTmicfJ"><a href="//imgur.com/a/yTmicfJ">As if I needed another reason not to get on one of these - Panama City Beach</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #606
Something tells me they were using a worn-out bungie. I'd be suing the shit outta them.
 
Get on one of those in a 3rd world country..............what can you expect.
 
Sorry, I simply assumed that Panama city was in Panama.
Shows what I know.
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #611
Kinda macabre!

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/QUp3pkU"><a href="//imgur.com/a/QUp3pkU">When she comes back home...</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
Looked like the carnie was starting to pull the release to shoot them into never never land just as the bungee broke.
 
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="RnglONh"><a href="//imgur.com/RnglONh"></a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>

.
 
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="wlrSpRn"><a href="//imgur.com/wlrSpRn">UPS guy becomes an instant Disney Prince</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #620
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="Yvoh7WG"><a href="//imgur.com/Yvoh7WG">.</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="Yvoh7WG"><a href="//imgur.com/Yvoh7WG">.</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #625
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/R7JvbdD"><a href="//imgur.com/a/R7JvbdD">Legs day</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
Back
Top