Horrible Dog Attack (not really!)

  • Thread Starter Thread Starter
  • #476
So... no skin off my nose? Fug em!
 

Attachments

  • Dance Of MY People 2.jpg
    Dance Of MY People 2.jpg
    29.7 KB · Views: 40
  • Thread Starter Thread Starter
  • #478
LRCvXp5.jpg
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #481
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/gWp6KwM"><a href="//imgur.com/a/gWp6KwM">Tiny awoo</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #482
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/28XheoA"><a href="//imgur.com/a/28XheoA">"I'm okay with this" - Dog</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #486
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/SXb2TkW"><a href="//imgur.com/a/SXb2TkW">What kind of snake is this?</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #489
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/irtwdZH"><a href="//imgur.com/a/irtwdZH">Will you still love me?</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #492
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/2l5sm6X"><a href="//imgur.com/a/2l5sm6X">He's doing the best he can!</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #493
Who's a Good Boy???

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/mQCEUeF"><a href="//imgur.com/a/mQCEUeF">A sweet, older gentleman</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/mQCEUeF"><a href="//imgur.com/a/mQCEUeF">A sweet, older gentleman</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
I think I know what's going on there and why the video stops abruptly

:wickedfart:
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #496
That wobble, LOL!

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/SdUnq5j"><a href="//imgur.com/a/SdUnq5j">Coming in hot!</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #497
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="EhGTGZc"><a href="//imgur.com/EhGTGZc">These dogs are spookily well-trained to remain still</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #499
I wonder how you train them to do that?

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/3YaeiIb"><a href="//imgur.com/a/3YaeiIb">Look at those EARS!</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
Back
Top