Horrible Dog Attack (not really!)

  • Thread Starter Thread Starter
  • #376
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/x55Fkeg"><a href="//imgur.com/x55Fkeg">Low traction</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #378
BJoeptO.gif
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #380
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/8GNl2y5"><a href="//imgur.com/8GNl2y5">Sleeping with doggos</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #381
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/OvDUWhF"><a href="//imgur.com/OvDUWhF">Slight aggravation</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #383
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/3WkzB6v"><a href="//imgur.com/3WkzB6v">unconditional love...</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #386
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/ny9hGwE"><a href="//imgur.com/ny9hGwE">That’s one big creature</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #387
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="ZeICvPc"><a href="//imgur.com/ZeICvPc"></a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>

Tricky bastid!!!
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #392
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/b1r0Stp"><a href="//imgur.com/b1r0Stp">Golden Sunday</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #397
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/Nlt3frt"><a href="//imgur.com/Nlt3frt">The cutest family</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #400
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/Z2O0JgC"><a href="//imgur.com/Z2O0JgC">No more bad dreams Brother... your Sister got u now</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
Back
Top