Horrible Dog Attack (not really!)

  • Thread Starter Thread Starter
  • #628
What cool training!

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/yabpS5V"><a href="//imgur.com/a/yabpS5V">Wolfdog Ninja</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #629
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/TndaqCl"><a href="//imgur.com/a/TndaqCl">If dogs could fly</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #630
You BASTARD!!!

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/KAAcHjq"><a href="//imgur.com/a/KAAcHjq">Curiousity may have killed the cat</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #632
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/Gsu90BM"><a href="//imgur.com/a/Gsu90BM">Taking pride in job well done...</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #634
Lazy Bastid!

Enable sound! :lol:

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="ABd9Ld9"><a href="//imgur.com/ABd9Ld9">When you drop the remote but yer too tired to pick it up</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #635
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/eWyDgiQ"><a href="//imgur.com/a/eWyDgiQ">I hope you get better soon...</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #637
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/uezLidq"><a href="//imgur.com/a/uezLidq">Safest girl in the world</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #638
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/2uH7MkL"><a href="//imgur.com/a/2uH7MkL">Floyd the Mastiff being rescued</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #639
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/sgseQmD"><a href="//imgur.com/a/sgseQmD">A chicken in danger...</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>

Sad to see the fella on a short leash. :(
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #640
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/rsE7NKk"><a href="//imgur.com/a/rsE7NKk">Moby!!! Found this angel on Instagram and I’m officially in love</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #641
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/lsj2ICU"><a href="//imgur.com/a/lsj2ICU">That little jump lol</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #642
What a beautiful creature!

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/lJXXav7"><a href="//imgur.com/a/lJXXav7">Good girl is sang a lullaby to help her fall asleep</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #644
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="IiYQSPN"><a href="//imgur.com/IiYQSPN">Getting distracted by a very handsome boy.</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #649
Poor Bruiser!!!

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/fJE0imn"><a href="//imgur.com/a/fJE0imn">Something bad happened here...</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>

:lol::lol::lol:
 
Back
Top