Horrible Dog Attack (not really!)

  • Thread Starter Thread Starter
  • #602
Hahahaaa! Poor Fella!

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="agqN8BT"><a href="//imgur.com/agqN8BT">Comon guy what you waiting for? Throw mah stick....</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
Cat watches horror film (turn your sound on)
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/_kgRFHaNo-Y" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #604
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/okNQOVy"><a href="//imgur.com/a/okNQOVy">Family time</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #607
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/qxlziU8"><a href="//imgur.com/a/qxlziU8">Partners forever...</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #608
DAYUM!!!

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/slHKJ74"><a href="//imgur.com/a/slHKJ74">ᴮᶦᵗᶜʰ, ʸᵒᵘ ᵗʰᵒᵘᵍʰᵗ!!!</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #611
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="EVwnmlh"><a href="//imgur.com/EVwnmlh">henlo imjer, I em doggo</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #614
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/cpJK86u"><a href="//imgur.com/a/cpJK86u">This is maya, her owner built her a luxury cabin so that people passing by can say hello and even talk to her while he's at work</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
weekend-morning-awesomeness-35-photos-6.jpg

It doesn't seem to work, here's the link https://thechive.files.wordpress.com/2019/10/weekend-morning-awesomeness-35-photos-6.gif?w=416

weekend-morning-awesomeness-35-photos-6.gif
 
Last edited by a moderator:
:lol: Has Stig been teaching self defense to animals lately?:/: First the Rat & now this guy...
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #620
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="mDN4N7E"><a href="//imgur.com/mDN4N7E">"Get her boys!"</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #622
Slip sliding away!

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/aLwjlWm"><a href="//imgur.com/a/aLwjlWm">Derping to parts unknown.</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #624
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/17ftP4E"><a href="//imgur.com/a/17ftP4E">The moment he knows.. it’s so sweet</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
Back
Top