Horrible Dog Attack (not really!)

  • Thread Starter Thread Starter
  • #553
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/8SKeTMZ"><a href="//imgur.com/a/8SKeTMZ">he's having a great time</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #555
He deserves to be spoiled.

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/gGCndbs"><a href="//imgur.com/a/gGCndbs">Best lifeguard of the summer</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #556
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/wtQobyc"><a href="//imgur.com/a/wtQobyc">Friend For Friend</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #557
70953172_2647754778644698_1605075221780365312_n.jpg
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #558
Enable sound.

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/aKPo4dD"><a href="//imgur.com/a/aKPo4dD">Siren Doggo </a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
:lol:

Otis howls every time the train lays onto it's whistle here. He just barks at sirens & looks for them.
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #561
Hell, I couldn't do it!!!

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="QKsKoHt"><a href="//imgur.com/QKsKoHt">WTH, most people couldn't even do this and if he can't cross it, turn around, and go back, he fails the training.</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #563
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/VCJkW0g"><a href="//imgur.com/a/VCJkW0g">YOGA time for Rufus! ❤️</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #564
BEASTS!!!

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/Z3ymxih"><a href="//imgur.com/a/Z3ymxih">Cuteness Overload!!</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #567
Can you see it?

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/9da4xGg"><a href="//imgur.com/a/9da4xGg">Double Regrets</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #570
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/63aCSYz"><a href="//imgur.com/a/63aCSYz">Major Freakout in 3...2...1...</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #572
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/FPk9iMW"><a href="//imgur.com/a/FPk9iMW">ViciOUs dOgS AtTacK HeLPLeSS cAT</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #574
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/XjRXHIo"><a href="//imgur.com/a/XjRXHIo">This Good Boy likes to make sure everyone is having a good day at work</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #575
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/5uunzQr"><a href="//imgur.com/a/5uunzQr">Two Types of Dog, Now with More SAIL!</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
Back
Top