Horrible Dog Attack (not really!)

  • Thread Starter Thread Starter
  • #352
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/y1rPqKo"><a href="//imgur.com/y1rPqKo">Buddha dog guard</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #353
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/NZGbQEI"><a href="//imgur.com/NZGbQEI">.</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #354
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/gX9Eyey"><a href="//imgur.com/gX9Eyey">what iz u?</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #355
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/CavmtuG"><a href="//imgur.com/CavmtuG">"Get to the choppa!"</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #357
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/NQ8c5gTKO6Y" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #358
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="vMdwqVK"><a href="//imgur.com/vMdwqVK">Admiring their pups.</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #359
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/fZKeLgd"><a href="//imgur.com/fZKeLgd">Boost me up, will you</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #360
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="5EpxQKJ"><a href="//imgur.com/5EpxQKJ">Frank decided he didnt like this tree in particular.</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #365
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="59JqPYh"><a href="//imgur.com/59JqPYh">"You no toucha my baby hooman" - Dog maybe</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #366
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/B4yNTPm"><a href="//imgur.com/B4yNTPm">Pals</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #368
I can't imagine how they keep the dirt outta their eyes!

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/1pL8KyC"><a href="//imgur.com/1pL8KyC">Bath time</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #372
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/dOEz5_GAR74" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #373
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/bA5xhmR"><a href="//imgur.com/bA5xhmR">Mommy no</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
  • Thread Starter Thread Starter
  • #374
EfsELqh.jpg
 
Back
Top